קוראים יקרים,
למען סדר הטוב, אספנו את הנקודות החשובות ביותר בנושא מתן שירות והתחייבויות הצדדים בכל מה שקשור לסיורים והדרכה.
תנאי הזמנה, ביטול והוראות כלליות
- אנו מתחייבים לפעול בשקיפות מלאה כלפיכם, גם בהסברים באתר וגם במהלך מתן שירות עצמו
- אנו מתחייבים להיות בתאריך, זמן ומקום בו נקבע הסיור. אם אמצעים מתאימים להדרכה שנקבעה.
- בחלק מהסיורים אנו נסתייג במספר מינימום של המשתתפים לקיום הסיור. אנו עושים מאמצים להוציא את הסיור גם אם מספר המשתתפים קטן ממינימום הנדרש, אבל על זה אין התחייבות מצידנו. בכל מקרה, אנו מיידעים אתכם בכל שינוי ומעדכנים על מצב המעוניינים בסיור.
- סיורים מתקיימים בכל תנאי מזג האוויר. אם המצב הוא קיצוני או שיש איסור מצד הרשויות פיקוח \ מדינה על לקיים אירועים – אנו מבטלים את הסיור עם החזר כספי מלא.
- מקרים של "כוח עליון", כמו למשל מגפה, מלחמה, הפגנות, מהפכה וכו' – יש זיכוי כספי מלא לכספכם ששולמו כמקדמה עבור הסיורים
- לקוח שנרשם לאחד הסיורים או יותר וברצונו לבטל אותו מכל סיבה שהיא מתבקש להודיע בהקדם על כוונתו לבטל את השתתפותו. תלוי בזמן התראה ונסיבות הביטול – אנו שומרים לעצמנו זכות להחלטה על החזר כספי הפיקדון
- סיורים הם סיורים בעברית, על ידי מדריך חבר בעמותת מדריכי פולין
- רכב מלווה את הקבוצה – הוא רכב פרטי בעל כל הביטוחים שנדרשים (שזה רכב של המדריך שהוא גם נהג) או רכב הסעות עם נהג. אנו עובדים רק עם חברות מורשות, בעלי פוליסות ביטוח מתאימות להסעת תיירים. אנו מתחייבים על תקינותם של הרכבים ועל בטיחותם.
- במקרים בהם בחלק מהסיור אנו נעזרים במדריכים מקומיים בשפות שהם לא עברית – אנו מגדישים את הנושא (למשל במחרות המלח וליצ'קה, בשטח של מוזיאון אושוויץ Iוכדומה)
- עלות הסיור מוסכמת מראש ומשולמת באותו סוג המטבע שמופיע בפרסום. מחיר כולל מיסים מקומיים כחוק. יש אפשרות לספק חשבונית עבור החברה או ארגון.
כללי
רבותי, אין בכוונתנו לגרום אי נוחות או להשאיר "טעם" רע מהסיור או מהתנהלות אדמיניסטרטיבית ותאומים לפני הסיור. כל נושא נבחן לגופו של עניין ותמיד אנו מגיעים לאמצע הזהב ופותרים כל סוגייה לסבירות רצונם של כולם.
חשוב רק להבהיר ש"הדרכה" זה המקצוע ונשמח אם תכבדו את זמן של המדריך, תודיעו כל שינוי בתוכניותיכם בקשר לסיור העתידי כדי שלא יווצר מצב בו אתם מבטלים ברגע האחרון ומדריך נשאר ללא מקור פרנסה לאותו היום. אנו דואגים לכבד אתכם ומקפידים להיות דייקנים בכל דבר ולקיים את המובטח – נשמח ליחס דומה בחזרה.
כמעט בכל סיור יש לנו הרכב של הליכה ברגל. אנו משתדלים לכתוב ולתאר את רמת הקושי של הטיול בכללי. לקחת מים, קובע, ביגוד מתאים למזג האוויר הצפוי ליום סיור – זה באחריותכם.
אנשים שיש להם מוגבלות או קושי לשמור על קצב הקבוצה – בשבילכם מתאים יותר מערך של סיור פרטי. (בהרחבה על ההבדלים – כאן). אנחנו גם מעבירים סיורים והדרכות לאנשים בכיסאות גלגלים או עם קולנועיות, רק שזה פחות מתאים במסגרת סיור קבוצתי ויותר מתאים לסיור פרטי.